Elektryczne wspomaganie kierownicy z trzema trybami
Wspomaganie kierownicy zmniejsza zmęczenie i wysiłek związany z prowadzeniem pojazdu. Wspomaganie poprawia również bezpieczeństwo jazdy, ponieważ działa również jak amortyzator kierownicy, gdy na przykład napotkasz ukryty kamień lub dziurę (silny wstrząs nie wytrąci kierownicy z ręki). Wspomaganie kierownicy jest regulowane. Użytkownik ma do wyboru trzy tryby - tryb standardowy, tryb wzmocniony lub możliwe jest całkowite wyłączenie wspomagania kierownicy.
Mocny silnik 600 ccm
Więcej mocy, więcej pracy, więcej zabawy. Niezawodny, czterosuwowy silnik o pojemności 600 cm3 z najnowocześniejszą, 4-zaworową technologią, chłodzeniem cieczą i olejem z dwoma oddzielnymi chłodnicami, jest wyposażony w nowoczesny elektroniczny wtrysk paliwa. Wtrysk zapewnia wysoką wydajność, dużą siłę uciągu, wysoki moment obrotowy, niską emisję i niezawodny rozruch w lecie i zimie.
Solidne przedłużone podwozie
Zoptymalizowana geometria podwozia, szeroki rozstaw kół i przyjemnie regulowane zawieszenie zapewniają precyzyjne sterowanie, łatwą obsługę i wysoki stopień stabilności. Wszystko to dzięki niezależnemu zawieszeniu kół IRS. W trudnym terenie docenisz elektrycznie połączony napęd 2x4 / 4x4 z szybko działającymi elektrycznymi blokadami przedniego i tylnego mechanizmu różnicowego. Rozszerzone podwozie zapewnia dużo miejsca dla kierowcy i pasażera oraz zwiększa stabilność podczas jazdy.
Mocne hamulce tarczowe
Wydajne hydrauliczne hamulce tarczowe z nawiercanymi tarczami i duża siła hamowania dają pewność podczas jazdy z góry, pracy z ciężką przyczepą lub szybkiej jazdy. Przewody hamulcowe w oplocie umożliwiają precyzyjne dozowanie siły hamowania.
Nowoczesne oświetlenie LED
Pełne reflektory LED nadają maszynie niepowtarzalny, atrakcyjny wygląd. W reflektory zostały wkomponowane soczewki LED i światła do jazdy dziennej. Pozostałe oświetlenie, w tym światła stopu i tylne kierunkowskazy, są również wyposażone w innowacyjną technologię LED, która zapewnia wysoką luminancję przy niskim zużyciu prądu.
Wielefunkcyjny wyświetlacz LCD
Dokładne informacje, gdy ich potrzebujesz: nowoczesny wielofunkcyjny wyświetlacz LCD jest nie tylko łatwy do odczytania, ale także piękny i oferuje wiele funkcji, takich jak: cyfrowy obrotomierz, cyfrowy prędkościomierz, maksymalna prędkość obrotowa silnika, maksymalnie osiągnięta prędkość, średnia prędkość, 2 oddzielne liczniki przebiegu: dzienny stan licznika i całkowity licznik kilometrów, wskaźnik poziomu paliwa, zegar oraz inne potrzebne kontrolki.
Napęd 4x4 z blokadą przedniego dyferencjału
Wersja T3 jest wyposażona w układ napędowy z blokowanym mechanizmem różnicowym z przodu. Elektrycznie przełączany napęd 2x4 / 4x4 i nowoczesne niezależne zawieszenie wszystkich kół IRS wraz z szerokim rozstawem kół i dużym prześwitem zapewniają doskonałą jazdę w każdym terenie.
Pełne wyposażenie w standardzie
TGB Blade 600i LTX oferuje niezwykle bogaty zestaw standardowego wyposażenia, w tym 3-stopniowe, zmienne wspomaganie kierownicy, eleganckie 12-calowe aluminiowe felgi, markowe opony Maxxis Bighorn, ochraniacze dłoni, przednią płytę ochronną, nowoczesne kompozytowe bagażniki, oddzielne siedzenie dla pasażera z oparciem, podnóżek dla pasażera, nowoczesne oświetlenie Full LED, gniazdo 12V, hak holowniczy i wyciągarkę o sile uciągu 1300 kg.
Silnik
Typ: |
4-suwowy, 1-cylindrowy, SOHC, V, EFI |
Pojemność: |
561 cm3 |
Średnica x skok tłoka: |
Ø 95 x 79,2 mm |
Kompresja: |
10.2 : 1 |
Moc: |
42KW (31,3 kW) / 6500 /min (off-road) |
Max. moment obrotowy: |
53,6 Nm/5500 /min (off-road) |
Chłodzenie: |
cieczą + olejem + wentylator elektryczny |
Układ napędowy
Napęd: |
2x4 / 4x4, przełączany elektrycznie |
Skrzynia biegów: |
automatyczna - CVT z biegiem wstecz, L/H/N/R/P, hamowanie silnikiem |
Blokada dyferencjału: |
przedniego, przełączana elektrycznie (wersja T3b) |
Przekładnia główna: |
wał kardana |
EPS |
elektryczne wspomaganie kierownicy - z trzema trybami |
Podwozie
Zawieszenie przód: |
niezależne podwójne wahacze |
Zawieszenie tył: |
niezależne podwójne wahacze |
Amortyzatory przód: |
hydrauliczne amortyzatory EVO, regulacja napięcia wstępnego sprężyny |
Amortyzatory tył: |
hydrauliczne amortyzatory EVO, regulacja napięcia wstępnego sprężyny |
Hamulce przód: |
2x tarczowe hydrauliczne |
Hamulce tył: |
1x tarczowe hydrauliczne |
Opony przód: |
AT25 x 8 - 12 |
Opony tył: |
AT25 x 10 - 12 |
Rozmiary i waga
Długość całkowita: |
2280 mm |
Szerokość całkowita: |
1250 mm |
Wysokość całkowita: |
1420 mm |
Prześwit: |
320 mm |
Wysokość siuedziska: |
940 mm |
Rozstaw: |
1450 mm |
Sucha masa: |
444 kg |
Zbiornik paliwa: |
18 l |
Wyświetlacz:
Kontrolki:
Oświetlenie:
|
Wielofunkcyjny wyświetlacz z funkcjami: obrotomierza, prędkościomierza, osiągniętej maksymalna prędkości obrotowej silnika, osiągniętej maksymalnej prędkości, średniej prędkości, licznika dzienny przebytych kilometrów, przebiegu całkowitego, dziennego licznika motogodzin, całkowitego licznik motogodzin, wskaźnika poziomu paliwa, zegara pokładowego
napędu 4x4, przegrzania silnika, oleju silnikowego, kierunkowskazów, świateł
w technologii LED (przednie i tylnie reflektory, światła do jazdy dziennej, światło stopu, kierunkowskazy)
|
Homologacja
Homologacja: |
tak (prawo jazdy kategorii B) |
|
|
Wyposażenie
Homologowany hak holowniczy, elektryczna blokada przedniego dyferencjału, wspomaganie kierownicy, elektrycznie przełączany napęd 2x4 / 4x4, opancerzone przewody hamulcowe, atrakcyjne 8-ramiene felgi aluminiowe, 25" opony, osłony dłoni na kierownicy, mocny zderzak z przodu, przedni i tylny bagażnik, siedzisko z oparciem i uchwytami dla pasażera, wyciągarka 3000 lbs, 12V gniazdo zasilające 10A 120W, oświetlenie Full LED
Uwaga
Zdjęcia oraz ilustracje nie muszą odpowiadać specyfikacji modelu na polskim rynku. Importer zastrzega sobie prawo do zmiany specyfikacji oraz cen.