TARGET 600i IRS 4x4 TRAKTOR - T3

TGB TARGET 600i IRS 4x4 to bogato wyposażony quad o sportowym charakterze i nowoczesnym wyglądzie, który łączy w sobie zalety pojazdu użytkowego i sportowego z napędem 4x4. Zoptymalizowane podwozie zapewnia z jednej strony dynamiczną, pełną adrenaliny jazdę sportową, a dzięki przełączanemu przedniemu napędowi pozwala na wykorzystanie go do pracy i na przejażdżki w trudniejszym terenie, o którym inny sportowy quad z tylnym napędem może pomarzyć. W swojej klasie wyróżnia się pod względem zwinności, łatwej obsługi, trwałości, niezawodności oraz bardzo dobrej jakości w stosunku do ceny. Wysoki moment obrotowy, optymalną wydajność i  łatwy rozruch zapewnia elektroniczny wtrysk paliwa Siemens.

 

Kolorystyka: BíláČerná

Cena: 6 700 EUR (Brutto)

TARGET 600i IRS 4x4 TRAKTOR - T3
TARGET 600i IRS 4x4 TRAKTOR - T3
TARGET 600i IRS 4x4 TRAKTOR - T3
TARGET 600i IRS 4x4 TRAKTOR - T3
TARGET 600i IRS 4x4 TRAKTOR - T3
TARGET 600i IRS 4x4 TRAKTOR - T3
TARGET 600i IRS 4x4 TRAKTOR - T3
TARGET 600i IRS 4x4 TRAKTOR - T3
TARGET 600i IRS 4x4 TRAKTOR - T3

Nowy silnik 600 ccm

Nowy silnik 600 ccm

Więcej mocy to lepsza zabawa! Nowy, chłodzony cieczą silnik o pojemności 600ccm naładowany jest nowoczenymi rozwiązaniami, między innymi cztero zaworowa głowica, chłodzenie cieczą połączone z chłodzeniem olejowym, a także elektroniczny wtrysk paliwa Siemens, który niezależnie od temperatury i wysokości zapewnia łatwy i czysty rozruch , czyste spalanie oraz niskie zużycie paliwa.

Podwozie i napęd

Podwozie i napęd

Poruszanie się po wymagającym terenie zapewnia w pełni niezależne, nowoczesne zawieszenie wszystkich kół - IRS, wysoki prześwit, elektrycznie przełączany napęd 2x4/ 4x4 można łatwo włączyć przyciskając jeden przycisk na kierownicy. Dodatkowo quad posiada elektryczną blokadę przedniego dyferencjału, który w trudnym terenie zapewnia maksymalną trakcję. Zawieszenie to hydrauliczne amortyzatory EVO z progresywnymi sprężynami oraz pięciostopniową regulacją napięcia wstępnego sprężyny.

Układ hamulcowy

Układ hamulcowy

Hamulce są tak samo istotne w quadzie jak dobry silnik. Potężny hydrauliczny trzytarczowy układ hamulcowy ze wzmocnionymi przewodami hamulcowymi zapewnia pewność prowadzenia podczas agresywnej jazdy. Hamulec nożny jednocześnie wyhamowuje wszystkie koła w proporcjach 60/40, a prawą dźwignią hamulca można obsługiwać hamulec przedni, lewą dźwignią tylny hamulec. Hamulec postojowy jest uruchamiany niezależną dźwignią na kierownicy.

Nowoczesny wygląd

Nowoczesny wygląd

Target nie tylko jest atrakcyjny wizualnie, ale także jest bardzo funkcjonalny. Pomimo sportowej konstrukcji i wyglądu zapewnia kierowcy ochronę przed latającym błotem podczas jazdy tak samo jak inne quady użytkowe. Dzięki podwójnym projekcyjnym reflektorom nawet w najciemniejszym miejscu będziesz mógł znaleźć drogę do domu. Atrakcyjne kierunkowskazy LED nie tylko mają ciekawy design, ale także są bardzo widoczne.

Wielofunkcyjny wyświetlacz LCD

Wielofunkcyjny wyświetlacz LCD

Wszystkie informacje, których potrzebujesz są pod ręką, wielofunkcyjny wyświetlacz LCD jest czytelny, dobrze wygląda ale również oferuje wiele praktycznych funkcji, takich jak cyfrowy obrotomierz, cyfrowy prędkościomierz, maksymalna prędkość obrotowa silnika, maksymalnie osiągnięta prędkość, średnia prędkość, 2 dzienne liczniki przebiegu, przebieg całkowity, dzienny stan licznika, całkowity licznik kilometrów, wskaźnik poziomu paliwa, zegar oraz inne potrzebne kontrolki.

Bogate wyposażenie

Bogate wyposażenie

Elektryczna blokada przedniego dyferencjału oraz elektrycznie przełączany napęd 2x4 / 4x4, układ hamulcowy z opancerzonymi przewodami hamulcowymi, atrakcyjne ośmioramienne alufelgi, markowe 25" opony, osłony dłoni, masywny przedni bumper, hak holowniczy oraz wyciągarka o sile uciągu 3000 lbs.

 

Silnik

Typ: czterosuwuwy jednocylindrowy SOHC, EFI Siemens
Pojemność: 561 cm3
Średnica x skok: Ø 97 x 79,2 mm
Kompresja: 10.2 : 1
Moc: 31,4 kW    (off-road)
Max. moment obrotowy: 53,6 Nm/5500 min-1 (off-road)
Chłodzenie: cieczą + wentylator elektryczny

Układ napędowy

Napęd: 2x4 / 4x4, przełączany elektrycznie
Skrzynia biegów: automatyczna - CVT wariator z biegiem wstecz, L/H/N/R, hamowanie silnikiem
Blokada dyferencjału: przedniego, elektrycznie przełączana
Przekładnia główna: wał kardana, z przodu i z tyłu

Podwozie

Zawieszenie przód: niezależne podwójne wahacze
Zawieszenie tył: niezależne podwójne wahacze
Amortyzatory przód: hydrauliczne + pięciostopniowa regulacja napięcia sprężyny
Amortyzatory tył: hydrauliczne + pięciostopniowa regulacja napięcia sprężyny
Hamulce przód: 2x tarcza hydrauliczna
Hamulce tył: 1x tarcza hydrauliczna
Opony przód: AT25 x 8 - 12
Opony tył: AT25 x 10 - 12

Rozmiary i waga

Długość całkowita: 1950 mm
Szerokość całkowita: 1240 mm
Wysokość całkowita: 1410 mm
Prześwit: 305 mm
Wysokość siedziska: 940 mm
Rozstaw: 1290 mm
Sucha masa: 416 kg
Zbiornik paliwa: 15 l

Inne

Wyświetlacz: Wielofunkcyjny wyświetlacz z funkcjami:
obrotomierz, prędkościomierz, osiągnięta maksymalna prędkość obrotowa silnika, osiągnięta maksymalna prędkość, średnia prędkość, licznik dzienny przebytych kilometrów, przebieg całkowity, dzienny licznik motogodzin, całkowity licznik motogodzin, wskaźnik poziomu paliwa, zegar pokładowy
Kontrolki: napędu 4x4, przegrzania silnika, oleju silnikowego, kierunkowskazów, świateł

Homologacja

Homologacja: tak, prawo jazdy kategorii B
   

Wyposażenie

Homologowany hak holowniczy, elektryczna blokada przedniego dyferencjału, elektrycznie przełączany napęd 2x4/4x4, opancerzone prewody hamulcowe, atrakcyjne 8-ramienne felgi aluminiowe, markowe opony, osłony dłoni, mocny zderzak z przodu, wyciągarka 3000 lbs, 12V gniazdo zasilające 10A 120W.

Uwaga

Fotografie i ilusracje nie muszą dokładnie odpowiadać pojazdom, które są dostępne na rynku polskim. Importer zastrzega sobie prawo do zmiany cen i specyfikacji.

Target 550 EFI iRS

Target 550 EFI iRS

Podręcznik użytkownika PL

Target 550 EFI iRS

Target 550 EFI iRS

Lista części

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich użycie.     OK   Więcej informacji